Monday, August 1, 2011

Katte Feesdinee Deel 1

Goeie middag dames

Ek besef nou eers hoe min kiekies ek van die dinee geneem het. Oopsie! Dus het ek die post as Deel 1 benoem, sodat Evette en Ilze-Mari ook 'n paar kiekies kan bylas.




Die dinee was by 'n stunning restuarant, Stone Cradle. Ons sal verseker weer soentoe gaan vir die heerlike buffet. Was uit-en-uit die moeite werd om te gaan!

By die Erasmus huishouding gaan dit goed. Ons nou finaal ons hoofslaapkamer oorgedoen. Hou die blog dop daarvoor.

Het lekker geshop die naweek. Weet nie of julle gesien het nie, maar al die winkels is op uitverkoping! Rage het die mooiste bootse.

Was Sondag weer by die Rooftop Market in Rosebank. Lekker kaas en vars brood gekoop vir 'n kaas en wyn middagete. Die wyn was van Creation. My skoonsus, Salome' werk daar. Hou die blog ook dop vir 'n post oor Creation.

Jammer dit is so kort en kragtig, maar ek sit met 'n massive migraine en die creative juices wil nie flow nie.

XOXO
Yola

No comments:

Post a Comment