Friday, August 26, 2011

Amper Vergete

Lank, lank gelede (16de Junie) was ek en Tinus Kaap toe om die twee nuwe toevoegings tot die Erasmus/ Maartens/ Geldenhuys ‘clan’ te ontmoet.

Natuurlik maak die Erasmusse  geen besoek aan Kaapstad sonder om ‘n besoek aan ‘n wynplaas (of twee of drie of …) te maak nie.
Skoonsus, Salome’, werk by Creation - ‘n redelike jong wynplaas wat in die Hemel-en-Aarde Vallei naby Hermanus geleë is. Die styl van die wynplaas is baie uniek. Dit is glad nie jou ‘cookie cutter’ wynplaas nie. Als het ‘n kontemporêre invloed, van die plaashuis, tot die logo en kos. En natuurlik is die wyn heerlik.




Ons het spesifiek vir hul gewilde ‘food and wine pairing’ gegaan. Die kos kombinasies is heerlik en meeste van die resepte is op hulle blog beskikbaar: http://blog.cw.com Van my gunsteling was die kool en bloukaas sop (in die klein koppietjie) en so 'n salm-chutney-dumpling dingetjie (in die wit lepel). Mmmmmm

Jul kan hul webwerf vir nog kiekies besoek: www.creationwines.com
En die' dames, is die pragtige klein Sophia McKenzie Geldenhuys. Cute ne’! Ek die kiekie geneem, want sy trek haar lippies so op 'n knop en dit is tog te oulik. En die gewaar voor ons is hul 'Trio of Chocolate' nagereg.


Ons het ook ‘n besoek aan Elisca en Karel se huisie gemaak. Dis nie elke dag wat ek kan se my vriendin bly op ‘n wynplaas nie, maar nou kan ek. J

As ek so na die kiekies kyk (ge-jas en ge-serp) is ek nes Elisca bly dat die somer besig is om toon uit te steek.
Hoop dit gaan goed met julle drietjies, my ma en Bianca kom kuier die naweek by ons en sien ek baie uit daarna.
Lekker naweek
XOXO
Yola

No comments:

Post a Comment