Tuesday, August 30, 2011

ek is nog hier

Hallo aan almal. ek is nog op die planeet aarde! Het bietjie probleme met my internet gehad, maar dit is nou uitgesorteer, sal nou meer gereeld iets opsit.
Ek het ook nou 'n blog van my eie waarop ek alle skilderye en kreatiewe dinge wat ek doen opsit, so gaan loer bietjie daar.

Die bietjie dinee fotos wat ek geneem het is op Facebook, omdat 'nie-blog' lede ook in die fotos verskyn.
Maar as julle wil he sal ek dit ook op die blog sit?...

Verder gaan dit goed met ons Swan gesinnetjie. Ons gaan die naweek Naboom toe, want dit is Andre se 10jr reunie, sjoe maar ons word oud!
Marli so 'n maand terug toe ons by 'n troue in Tzaneen was.

Yolande, het jy toe gaan stap Saterdag? en was dit lekker?

Goed gaan, sal weer van my laat hoor...
ilze-mari xxx

No comments:

Post a Comment