Saturday, February 19, 2011

Markdag elke Sondag! Deel 2

Ons was verlede Sondag by ‘Rosebank’ se ‘Rooftop Market’. Dis is elke Sondag by ‘The Mall of Rosebank’.

Ek was glad nie voorbereid vir die grootte van hierdie mark nie. Dit is ontsettend groot!

Daar is baie Afrika kuns, maar natuurlik was ek weer daar vir die ‘vintage’stalletjies. Hierdie mark het nie so baie klere soos die ‘Market on Main ’nie, maar daar was ‘n oorvloed van ander oudhede. Het die mooiste sakhorlosies gesien en ou telefone. Die oudhede het almal ‘n geskiedenis, dus is die pryse redelik hoog.

Ek was tot en met Sondag verlief op volstruis leer, nie meer nie. Ek het krokodil leer ontdek. Dit het baie meer karakter. Ongelukkig is dit nog meer onbekostigbaar as volstruis leer. Sien hier onder die een waar op ek verlief geraak het:

En vir 'n bietjie humor, sien hier onder:

Daar is ook baie om aan te peusel. Ons het tuisgemaakte limonade en gemmerbier gedrink. Daar is die heerlikste vars brode en gerookte vleis, en verskeidenheid Chinese en Indiese disse.
Gaan verseker my ma na hierdie mark toe vat wanneer hulle kom kuier. Sien ongelooflik baie uit na hulle kuier. Het my ma laas jaar April maand gesien!
XOXO
Yola

No comments:

Post a Comment