Tuesday, February 15, 2011

e'vita - a sneak preview

My lewe draai op die oomblik rondom 16 April 2011 - die beoogde openingsdatum van Stylfabriek. Ek het beplan om voor dan reeds e'vita vry te stel, maar op die oomblik is die hooi op my vurk effe hoog, so ek hou een datum vir alles!

Maar dit beteken nie julle kan nie solank 'n voorsmakie kry nie!



Ladies and ......ladies, I am happy to introduce to you: e'vita - a new range of bespoke stationery!

Eerste reeks is 'funtional 2011' en hoofsaaklik produkte wat help met 'home organizing', soos...

Birthday Calendar - now you will never have to appologise again for being a day late...



Meal Planner - plan your meals for the week ahead and be prepared



Shopping List Pad - to jot down all the ingredients for that great new recipe



Recipe insert - once tried and approved, write your favourite recipes down and save it for future



So, daar het julle dit! 'n Baie klein lusmaker... Volgende keer deel ek die konstruksie-proses van Stylfabriek - stap vir stap!

Mis julle almal vreeslik baie - ek kry sulke 'miss my previous life' dae, dan wil ek net tjank en teruggaan Pretoria toe. Gelukkig hou dit nie baie lank nie - net 'n paar minute in die tuin en dan is ek weer reg! Ons spaarkamers staan gereed, julle moet net kom. Daar is tot 'n bababed in die een, so Marli hoef net haarself in te pak!!

xx
e'vita

No comments:

Post a Comment