Wednesday, July 13, 2011

Dinee Dilemma

Goeie dag dames

Met die dinee op ons hakke loop die dilemma's hoog (soos gewoonlik met enige formele 'outing' in die winter).

Hier is my 'outfit inspirations' so ver vir die dinee:

Opsie 1: Maxi met leer baadjie


Ek het 'n pragtige grys rok (met komplimente van 'n 'fashionable' vriendin), maar nie 'n leer baadjie nie. Het 'n baie mooi een by Truworths teen 'n baie mooi (Sarcasm font) prys gesien.

Opsie 2: Pienk en pers


Die 'colour blocking trend' is 'huge' oorsee op die oomblik en ek kan nie wag om daarmee te eksperimenteer nie. Ek het 'n pienk lang romp, maar kort 'n pers toppie om daarmee saam te gaan. Glo my, dit is nie maklik om somers klere in die winter te kry nie. 

Soos vroeer die week met Evette bespreuk is die dilemma nie wat om aan te trek nie, maar wat om aan te trek en nie te vries nie.

Die dinee dwing (met 'n bree glimlag) my nou om Saterdag Sandton toe te gaan om die noodsaaklike itempies aan te skaf.

Behalwe vir die dinee dilemma gaan dit goed in die Erasmus huishouding, vries net van die koue in Johannesburg. Ook lekker besig by die werk. Ek se lekker , want dan gaan die dae vinnig verby.

Evette: Wie vergesel jou nou na die dinee toe? :)
Ilze: Jy toe ietsie iewers kon leen vir die dinee?
Elisca: Moenie vir Carel luister nie en trek jou jean baadjie aan, ons is net een keer jonk.

Lekker daggie dames en mis julle baie.

XOXO
Yola

No comments:

Post a Comment