Friday, May 6, 2011

Feesdinee!!!

Hallo Almal!

Ek moet nou eerlik wees en sê dat ek baie verbaas was om te sien dat daar alweer 'n feesdinee is - raak ons so oud???  Ons was by ons eerste feesdinee in ons eerste jaar, onthou  julle nog?  Vir die wat al bietjie vergeet het, hier is so ou foto'tjie van die goeie ou dae...




Soos ek vir julle in die sms gesê het, die vliegtuigkaartjies vir daardie naweek is nog lekker spotgoedkoop!  Dis hoekom dit so dringend is dat ek moet weet of ons wel gaan, laat ek so gou as moontlik kan bespreek voor iemand weer besluit die petrol moet duurder word...

Die dinee is die eerste naweek na die universiteit weer begin het, so ons het gedink ons vlieg sommer die donderdagaand al op Jozi toe - daar is mos nie regtig veel werk wat in die eerste week van klas gedoen word nie...  Dan woon ons die dinee die vrydagaand by(what to wear???), kuier nog daar in die omgewing rond die saterdag, sondag en maandagaand klim ons weer op die vliegtuig terug kaap toe - behoorlike besige naweek wat voorlê!

Ek sien baie uit daarna om van julle te hoor, en sien nog meer uit om julle te sien!

Geniet die naweek!

O ja, as julle iets opwindend doen, vang dit vas op kamera en blog dit!

ciao  xxx

No comments:

Post a Comment