Saturday, March 5, 2011

Plaasmark@Blaauwklippen

En so kom ek toe uiteindelik uit by een van die menigte plaasmarkte wat elke saterdag en sondag hier in die Stellenbosch omgewing is.  Yola, ek het hierdie foto's net vir jou geneem.  As jy en Tinus nou eendag kom kuier, dan sal ek jou bietjie soontoe vat.  Dis nie naastenby so groot soos die wat jy ons van vertel nie, maar dis op 'n wynplaas en die groot aantrekking is gewoonlik die wyn, kaas en varsgebakte brode wat jy daar kan koop en sommer daar kan eet - gewoonlik onder 'n groot ou eikeboom.


 Sommer net oulike bord buite een van die geboue.
Hier moet julle nou bietjie mooi kyk - kry nie die foto gerotate nie.  Dis van daardie distressed fotorame.  Die stalletjie se pryse was nie belaglik nie, en van die foto's daarin is baie mooi!  Maar ek weet waar die fabriekswinkel is...  Will keep you posted.  So toevallig Evette, sal jy belangstel om sulke rame in jou Stylfabriek te verkoop?  Ek kan jou verskaffer wees, hier vanuit die Kaap!  Laat weet wat jy dink...

 Plaaslik gemaakte bier!  Was so lekker warm dag, en die bier was yskoud.  Wie kon nou nee se???


Beautiful Handbag!  Het nie eers na die prys gekyk nie...

Het die perfekte plekkie vir die tas in my nuwe huis, maar dis mos nou 'antique' en over priced.

Ek sal julle ook bietjie op hoogte hou met die renovation van Cottage 9.  Het gister juis bietjie in builders warehouse gaan rondloop vir inspirasie.  Ilze, sal jy asb vir my foto's kan stuur van al die canvasses wat jy dalk het wat ek nog kan koop - en pryse ook bysit asb?  Ek het baie mure in Cottage 9 wat leeg en baie kaal gaan wees.

Ek hoop julle het die naweek geniet?  Hoe lyk julle planne vir die week?

Groete & Liefde, Elisca

No comments:

Post a Comment