Monday, January 31, 2011

Markdag elke Sondag!

Na die vakansie is ek die nuutste aanhanger van straat- en vlooimarkte. My obsessie het begin by Sedgefield se mark, tussen George en Knysna.
Terug in Johannesburg het my soektog na ‘n plaaslike mark begin. Dit was ook nie lank nie (verbasend) en ek het gekry waarvoor ek soek: Market on Main -  marketonmain.co.za


Dit is ‘n mark wat elke Sondag plaasvind tussen 10:00 en 15:00. Dit is wel in die middestad van Johannesburg gelee, maar daar is sekuriteit om jou kar op te pas.
Daar is ‘n mengelmoes van plaaslike produsente, van kuns en kaas tot koekies en klere.



Ek was hoofsaaklik daar vir die ‘vintage’klere. Ek het met hierdie pragtige baadjie weggeloop. Maar slegs R150.00! Ek is mal verlief op die karretjie!


Ons het nie geeet nie, maar sal volgende keer beslis honger daar opdaag. Daar is die heerlikste kolwyntjies van ‘The Cupcake Factory’. Bietjie uit my prysklas (R20.00 elk!), maar sal verseker vorentoe enetjie probeer.

Buiten die klere en kos, was die dekor my gunsteling. Die sement vloere en witgeverfde baksteen mure is ‘beautiful’! Daar was tafels van ou deure en stoele van lee kratte.



Natuurlik was daar baie ‘weird’kuns om na te kyk. Hier is ‘n voorbeeld:

Let op na die dekor op die tafel en die prente teen die muur dan sal jul sien wat ek bedoel.
Sal jul op hoogte hou van my markdag ekspidiesies. Die plaasmark is verseker volgende op my lys! Sien jou daar Ilze J
Tata
Yola

No comments:

Post a Comment