Tuesday, January 25, 2011

Wanneer laas was julle by die Kasteel?

Ek weet nie van julle nie, maar ek was laas by die Kasteel toe ek nog baie klein was.  So met hierdie besef, besluit ek en Carel, saam met paar vriende, dat ons weer ons kinderdae wil herleef en die Kasteel besoek.
Dit is baie impresssive!  Dat die mense in daardie tyd sulke goed kon regkry sonder die gerief van vandag.  In die woonhuis van die Van Riebeecks staan daar 'n tafel wat 120 mense kan sit!  Ongelukkig was kameras nie toegelaat hier nie, so julle sal maar moet kom kuier dat ek vir julle kan gaan wys.
Hier is vir julle so paar foto's.


Hierdie is die ingang van die amptelike woning - Dis nou waar Jan van Riebeeck en Maria van Riebeeck gebly het.



Dit is Carel se famous pose - maak toe jou oe as jy wil fotos neem!  Hier is ons op die amptelike kasteel toer en oppad na die donker gat toe.  Dis nou waar hulle die klomp bandiete gemartel het - baie donker!


Hierdie is ons buurman - Louw. Hy gedra hom meeste van die tyd.


Hierdie is nou die hele groepie wat die dag meegemaak het.  Van links af:  Pierre van Zyl(hy was in Mopanie saam met Carel en sy ouers bly nou net so klipgooi van ons af hier in Stellenbosch),  Dan is dit nou ek en ou Caroolsie,  die knaap langs Caroolsie is 'n Amerikaanse uitruilstudent(sy naam is Troy) wat Carel iewers langs die pad opgetel het,  hy is nogal heel gemanierd, dan is dit Louw wat julle nou al ontmoet het en langs hom is Louise-Marie, Louw se meisie.




No comments:

Post a Comment