Monday, April 4, 2011

What a beautiful noise...

Ons almal weet daar is min 'outings' so lekker soos 'n 'live concert' - en as die man op die verhoog een van die grootste album-verkopers OOIT is (net Tannie Elton John het meer), wat anders kan gese word as: WOW!


Ek het die kaartjies eintlik so 'by the way' gekry en nou nie regtig baie opgewonde gevoel daaroor nie. My ma en haar bff aan die ander kant...soos graad 8's uitgesien na hulle eerste sokkie (my ma reken vanoggend sy voel STEEDS 30jaar jonger - haha)! Pa was oorspronklik bietjie skepties oor Soweto, maar pak 'n lekker koelhouer en paar snacks en dan is enige geleentheid 'n fees! Ek dink nie Soweto het al OOIT so baie wit, afrikaanse mense bymekaar gesien nie! Meeste het hulle braaiers en kampstoele reeds van 3uur af uitgepak, Oom Neil in die agtergrond.




Ons het kaartjies gehad vir die cheap seats daar doer bo. Met die eerste liedjie het ons egter besef hier is GROOT fout met die klank: was dit nie vir die feit dat hy sy grootste hits eerste gesing het nie, sou ek niks kon herken nie.



 Eers nadat ons weer teen al 5 vlakke se ramps af is tot grondvlak en onsself onwettig ingewurm het, kon die konsert begin. 4 'sweet carolines' later, toe is ons aan die brand en dans asof ons reeds in 1970 vir die diamant ontdek het!

Uncle Neil op sy beste!






En nou wonder julle seker 'waarom geen foto's van ons?'. 'n BAIE goeie verduideliking: ek het dit ook goed gedink om voor te stel (behalwe nou Yola wat al ontmoet het):

Dames, ontmoet vir Marnus Truter:


No caption needed...enough said (-;
(En as julle nou dink 'Evette hou seker van die kort hare' - 100% MAL daaroor!)

"Sweet Caroline, who-oh-oh, good times never felt so good!"
 

En dis ons 'crazy companions' - Chandre en Hamilton!

No comments:

Post a Comment